FOR YOU


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Yahoo!!

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, June 13, 2011

info 1 .

membongkar rahsia simbol YAHUDI ?

Boley ka wanie nie? boley p'caya ke?
uke. aq mls la nk pnuhkan blog aq dgn cite2 hdop aq jea. so, aq msokkan la sdikit info nie.
mgkin b'guna buat kita smua, atau kita sndiri yg mengamalkannya tanpa kta sedari?

    Kumpulan rock pertama yang dianggap sebagai pengasas kepada irama Black Metal ialah Black Sabbath. Kumpulan ini diasaskan oleh seoarang lelaki Yahudi bernama Ozzy Osborne, yang sehingga sekarang ini, Ozzy masih mengamalkan upacara pemujaan syaitan walaupun sudah berumur 60 tahun.
    Latar belakang Ozzy yang beragama Judais dan berbangsa Yahudi dianggap sebagai faktor mengapa ia memasukkan upacara pemujaan syaitan dalam muzik baru ini. Kebiasaan masyarakat Yahudi mengamalkan sihir dan pemujaan syaitan dibenarkan bagi sesetengah keadaan.
    Malangnya, apabila muzik genre ini berkembang di Malaysia, ia telah mempengaruhi dengan begitu cepat malah berjaya menyesatkan pula sebahagian golongan muda mudi Islam dalam negara.

OZZY OSBORNE

   Dilahirkan pada 3 Disember 1948, di Birmigham, England. Pada usia kanak-kanak, Osborne disyaki menghidap dyslexic, iaitu sejenis penyakit sukar membaca dan mengeja. Disebabkan penyakit itu, dia ditempatkan ibu bapanya di Sekolah Prince Albert Road Junior.
    Pada awal kariernya bersama kumpulan Black Sabbath, Osborne dikecam ramai ibu bapa dan pertubuhan Kristian. Mereka mendakwa Osborne telah membawa imej sesat yang berunsurkan penyembahan syaitan kepada anak-anak mereka dan juga masyarakat.
    Pada tahun 1985, seorang remaja dari California, John Maccalum telah membunuh diri akibat terlalu taksub dengan lirik lagu Black Sabbath yang dinyanyikan oleh Osborne. Lirik lagu tersebut menggalakkan cara membunuh diri sebagai penyelesaian masalah. Bukan itu saja, Osborne juga bermasalah dengan dirinya sendiri akibat ketagihan alkohol dan dadah yang kronik. Ketagihannya itu juga telah menyebabkan rakan-rakannya sendiri tidak menyenanginya dan dipecat dari kumpulannya sendiri iaitu Black Sabbath pada 1979.

No comments:

Post a Comment